-

Kom hem från  stallet för typ en timme sen, nu sitter jag och lyxar med en god pastasallad jag svängde ihop. Kanske är god just för att jag är vrålhungrig, hmm...
Det här är första valborg på länge som jag inte festar, känns lite konstigt. Men Rick åkte ju till Uppsala och jag tackade nej till det eftersom det var meningen att jag skulle tävlat imorgon. Men nu blev det inte av eftersom föräldrarna blev bjudna på fest, så det sket sig.. Två av mina närmaste kompisar, som bor i närheten är på släktkalas, och åka till Dalarna eller Karlstad orkade jag inte. Och nu ikväll fick jag reda på att jag måste släppa ut hästar imorgon! Så kan inte hitta på något i Uddevalla nu heller. SEGT. Men så är det :) Fåe glo på dressyren ikväll istället!

Sammanfattning efter dagen i stallet:
- Min häst måste vara den mest icke-fotogeniska i världen! Vet inte hur många bilder jag tog idag, kanske blev tre bra.
- Ladis är typ bipolär. Lugnt som en filbunke på heroin i stallet, pigg som en speedad mört när man rider. Fast hade varit jobbigare om det vart tvärt om?
- Ibland kan jag verkligen inte rida. Och så ska jag tävla dressyr om två veckor, hur tänkte jag där haha? Över 50% så är jag någorlunda nöjd! Skämt åtsido, vi är verkligen inte igång som vi borde. Men vi gör vårt bästa :)

Tog som sagt massa bilder, måste bara hitta den andra sladden till datorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0