Tjiho!

Idag ska jag träffa Caroline igen, som varit och säsongat i Sälen ett halvår. Saknat henne! Så var nere på stan förut och fixat ihop en liten "presentpåse".

Åh vad det är kul att köpa presenter!

Idag är förövrigt min hästfria dag, har en barndomskompis som åker och tar hand om Damen på fredagar. Kanon, så man får gjort annat viktigt också!

Vårat stall ligger ett par kilometer ifrån Ika Lundh Snis stall, där dom precis byggt klart sin kanonfina manege. (Dit förresten Alxander Zetterman ska komma och hålla träning i maj) Så imorgon funderar jag på om jag ska ta mig i kragen och rida dit. Är ju lite småsega grusvägar dit, men nu ska man inte lata sig!

Jag tkr att det verkligen är svårt att träna dressyr i vår paddock! Inte beroende på paddocken i sig, utan för att Ladis har väldigt svårt att koncentrera sig och hellre hittar monster att bli rädd för. Så är det absolut inte när vi rider i ridhus, därför skulle det också vara bra om vi red dit imorgon och får lite "bra smak i munnen" (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0