-

Idag bestämde jag mig för att släppa Ladis i paddocken så hon kunde få rejsa av sig lite.
Så med godis och långpisk stack vi dit. Med mig i mitten av ridbanan och Ladis runt, runt! Som hon sprang och bockade och hade sig! Vanligtvis brukar man få jaga på henne en del, men idag var hon nog tacksam för att få springa, så behövde inte vifta och smacka alls mycket :D

Efter en stund blev hon flåsig och blodådrorna började visa sig, så då gick vi och promenerade drygt 10 minuter för att hon skulle få varva ner sig innan jag spolade benen i kallt vatten.
Visst, vet att jag egentligen ska ta det lugnt med hennes ben, men hon måste ju få ha roligt också :) Men hoppas inget slets upp..

Rick var snäll och följde med upp, och Ladis hade en sån där riktigt "vaken & glad" dag. Tror ni inte att jag märkte att jag glömt kameran hemma?? Så typiskt. Därför får ni en gammal bild från paddocken :)


Kommentarer
Postat av: Sandra Ramtzén

Hej ! Ja det går så bra såå med Mojje :) Vad gör du nu för tiden? Hur mår lilla Lady ?:)

2011-05-05 @ 22:53:37
URL: http://sandraramtzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0