22/5

Hej på er!
Det är mors dag idag, det har ni väl inte glömt? Det hade jag! Får köpa något på vägen hem sen...

Snart ska jag bege mig in till stan och tågstation igen, efter en sjuk helg i Karlstad! Hinner inte berätta nu, men det kommer.

Och jag saknar Ladis sjukt mkt!!
Hur fasen ska jag klara att vara i Los Angeles i 2,5 vecka till sommaren?

Förövrigt släpptes hästarna på betet igår. Jag var inte med, men tur att man har snälla stallkompisar som sätter på munkorg ;) Usch, jag avskyr verkligen sommaren rent hästmässigt. Ständig kamp mot övervikten... :(
SOM ÄR FARLIG!!

Ska sätta mig och skriva ett inlägg om det. Har personliga erfarenheter, tyvärr, och folk har alldeles för dålig kunskap om övervikt hos hästar!


Haha, Ladis har humor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0