5/5

Idag ska jag iväg och jobba 8-16, sedan blir det vårdcentralen igen. Var där igår och fick penicillin mot "hudinfektionen" som dom kallade det. Och så envisades sjuksköterskan att hon skulle ta hål på och göra öppningen större på den inflammerade bölden och klämma ut allt. Det var bland det mest smärtsamma jag varit med om, utan tvekan! Tårarna började till och med rinna... Men hon kunde inte få ut allt så måste tillbaka idag. JAG VILL INTE :(

Jaja, lite äckliga detaljer fick ni nu stackare! Förhoppningsvis ska jag klara av att rida idag i vilket fall :)

Ni ska få ett par tidsinställda inlägg under dagen!


En bild på fina, fina Rizzo som tidigare ägare förstört så han knappt kan ridas längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0