Back on track!

Blogg.se har ju som sagt krånglat som skam, men nu är jag ikapp igen!

Idag blev det jobb 09.30-17.15 och sedan stallet. Där red jag först i ca 40 minuter ett par varv på terrängbanan och kände på henne. Mycket övergångar halt-trav, galopp-trav, halt-galopp osv. Hon var nästan lika fin idag som igår, hur trevligt som helst! Efter det hängde vi med en till i stallet på en skritt-skogstur på cirka 40 minuter. Däremellan hann vi även med lite klättring. Känner mig riktigt effektiv ;D Och Ladis var nöjd & glad! (fast äckligt brunstig haha...)

Nu tänkte jag ta och fixa några tidsinställda inlägg till er för imorgon. Måste nämligen PLUGGA mängder eftersom jag ligger efter, och hela veckan blir det ungefär lika fullt upp med jobb 8 h varje dag och även ridning & plugg.. Så världens bästa uppdatering är kanske inte att räkna med, men ska göra mitt bästa! :)

Förövrigt har Ladis blivit så sjukt ren och fin i benen dom här två dagarna när jag skrittat så mycket, hiss till skritten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0