Bloggtävling såklart

Jag är med och tävlar om ett par örhängen hos http://niccyyys.blogg.se/.

Varför jag vill vinna är för att jag helt enkelt blev kär i dom här örhängena, och tror dom kommer gå perfekt ihop med många sommaroutfits! Jag tänker vita converse, korta jeansshorts, pösigt pastellfärgat linne, några enkla armband, tofs och örhängena. Mums!

Jag har snart pluggat mitt första år på högskolan, psykologi som ämne, och kombinerar detta med att ha häst och jobba så mycket som jag hinner emellan föreläsningar och tentor. Hittills har det gått bra, om än med mycket stress och mycket tid nedlagd både på föreläsningar och framför Word. Nu när jag har sista slutklämmen kvar, en b-uppsats på minst 20 sidor, innan sommaren så tycker jag att jag är värd en "morot" för att orka göra även detta delmoment tillräckligt bra. En belöning som dessa fräcka örhängen!

Och därför kom denna tävling perfekt. Var gärna med du också!


Kommentarer
Postat av: Veronica!

svar: Kul att du är med och tävlar :) tipsa gärna andra att vara med och tävla, så ökar chansen att vinna ännu mer :)

2011-05-04 @ 09:07:22
URL: http://niccyyys.blogg.se/
Postat av: johannabengan

om jag hade varit med och vunnit dom hade jag gett dom till dig för att du varit så duktig :D <3

2011-05-07 @ 17:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0