Haha ja vad ska man säga!

Kan ju vara världens sämsta uppdatering på mig! Skyller på att jag inte hinner ;( Går upp sju, åker till skolan. Kommer hem vid fem-sex och direkt upp till stallet. Sen är man trött! Men ska skärpa till mig, mycket roligare med bra uppdatering.

Idag jobbade jag efter jag varit i skolan ett par timmar. Jobbade stängning så slutade halv sju. Så det blev stallet efter det. Ladis är seriöst störd i huvudet, haha så hon hoppar och far för spöken :) Även idag blev det sex varv på terrängbanan, för andra dagen irad. Men har så sjukt dålig fantasi och energi till annan ridning! Då är terrängbanan kanon. Varierat underlag, upp- och nedförsbackar och svängar :)

Imorgon blir det dressyr i paddocken. Ska låna Ankis dressyrsadel och testa. Spännande!

Nu ska jag lägga över ett par bilder från i söndags. Blev ju typ inga alls, men ett par tre stycken ska man väl kunna skrapa ihop :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0