Hej!

Var riktigt kul att jobba med alla skrikiga barn idag, faktiskt! Fast man blir gött trött efter 8h, men klart värt pengarna :) Efter det blev det vårdcentralen, men som tur var behövde hon inte hålla på och klämma lika mycket idag! Men måste tillbaka imorgon igen...
Just tack vare att det såg såå mycket bättre ut idag så blir jag tvungen att skippa ridningen idag också :( Men bättre det nu, så jag blir helt bra än att jag fortsätter rida och det kanske inte hinner bli bra ens till tävlingen. Mardröm! Ladis hade varit som en tickande bomb haha..

Så dagens fråga till mig är vad jag ska hitta på istället för att rida, hmm...
I övrigt ett totalt meningslöst inlägg, så ni får två bilder bara för det!

Random pic


Suddig bild på pussismulen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0