Just nu:

Sitter jag hos pojkvännen och försöker lära mig dressyrprogrammen. Går inte särsklit bra ska ni veta! Speciellt det ena programmet känns inte ens logiskt haha? Men men, gör mitt bästa :)

Är annars hur jäkla trött och seg i huvudet som helst nu, riktigt många barn var det på jobbet idag. Och på en fredag dessutom! Är gött avis på en arbetskompis som ska till Turkiet med sin pojkvän.. Men om en månad är det jag som reser till Los Angeles i två och en halv vecka, det är inte heller så illa pinkat!

Pratade med Johanna i typ en timme igår, längtar tills hon flyttar ner :) Och tills hennes häst blir frisk så hela gänget kan dra ut på hopptävlingar igen! Saknar det också såklart.

Nää, nu ska jag plugga vidare med dessa program. Märker verkligen att jag inte är dressyrryttare egentligen, för dom vägrar fastna! Så sitter på youtube och kollar när folk rider dom istället :)

Och nu känner jag att jag ska avsluta detta inlägg, har inget vettigt att skriva alls och snart blir det nog flummigt...! Så tills vidare, ha det bäst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0