Money money money

Har ju skrivit om olika smågrejer jag har lust att köpa till hästen och mig det senaste. Men dom tankarna ska jag ge upp, måste spara pengar har jag bestämt mig för! Till vad?




Har ju en egen stationär dator på rummet, men vill kunna ha en enkel skriva-surfa dator till skolan och när man reser. Och ha på magen när man ligger i sängen ;)



Det funkar verkligen inte för oss med dressyr i en hoppsadel. Därför får det bli en dressyrsadel, men absolut ingen dyr! Antingen får det bli en i syntet eller en begagnad i läder.



En tatuering på typ sidan av handleden där det ska stå Black Lady. Vrf förstår ni nog ;) Har hittat en grym internetsida med massa olika textstilar, får ta och länka till er!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Var med i utlottningen av ett gästinlägg på våran blogg, lixom det tar 1 minut att skriva sin bloggadress i kommentarsfältet. Och så får man ju mera besökare om man vinner.



Hoppas att du är med och deltar.



Kom till utlottningen: http://teampf.blogg.se/2011/may/vinn-ett-inlagg-har.html#comment



Kram Matilda :)

2011-05-19 @ 16:43:51
URL: http://teampf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0