Sista maj!

Hej fina läsare! Hoppas att allt är kanonbra med er :)

Gillar själv inte att läsa "gnällinlägg" från andra, men måste bara säga att jag mår skit. Är inte sjuk eller så, men är typ sönderstressad känns det som. Tyvärr måste jag fortsätta jobba med den här jäkla uppsatsen lite till, men redovisningen gick jättebra :) Att sova fyra timmar per natt på grund av det är det dock inte värt!

Imorgon gör jag förhoppningsvis sista rycket innan jag är ledig en vecka före jag början sommarkursen i gbg. Ska bli kul! Bara 4 veckors geologi, för sedan åker vi ju till USA! Ska bli skönt att komma iväg lite. Oroar mig dock redan för vad vilan kommer göra med Ladis mage :(

Apropå henne så har vi tagit det lite chill med ridningen den här veckan. 1 timme per dag har det i och för sig blivit, men inget i paddock eller så. Inte värt att bråka bara på grund av en alldeles för trött ryttare, bättre att ta det när det finns mer energi :) Fast Ladis energi är det inget fel på haha ;)
Imorgon ska jag träna dressyr igen! Man måste ju vara i form inför tävlingar har jag hört... Ska även träffa min vän Carro och ta en fika, saknar henne.
Helgen som var spenderades med alldeles för mycket alkohol och alldeles för sköna personer i Stenungsund! Därför blev det inget stall i lördags, man behöver ta sig tid till annat också ibland och hästen går det ingen nöd på :) Var roligt att träffa Johanna igen också! Försöker få henne att betäcka sin fux efter Burggraaf med Scandic, fölet hade blivit galet fräckt, hade man inte tackat nej till ;)

Nu ska jag ta och kolla på lite serier innan jag sover. En sovmorgon är jag värd nu! Ska även åka och köpa ny dator här i dagarna, då kommer det förhoppningsvis bli bättre uppdatering också!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0