(skulle publicerats igår eftermiddag, men blogg.se krånglade)

Riktigt dåligt med uppdatering den här helgen! Anledningen är att jag faktiskt inte suttit en sekund framför datorn sedan i fredags eftermiddag.

Så i fredags hängde jag med några kompisar när deras band repade och efter det blev det krogen. Riktigt kul!
I lördags blev det till att stiga upp tidigt och åka och kolla på tävlingarna på URF. Efter det direkt upp till stallet och rida lite, endast skritt pga inflammationen på benet. Sedan på kvällen blev det basketspelande och fest med ett gäng sköna människor. Och imorse steg jag också upp tidigt för att åka och kolla på tävlingarna på URF innan det blev stallet.


Så som sagt, fullt upp fram tills nu! Har ett stort gäng bilder från tävlingarna som jag tänkt att jag ska ladda upp. En utvärdering av dagens ridpass är också på gång! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0