Stallet nästa!

Kom ganska nyss hem från skolan och b-uppsatsarbete..
Nu tänkte jag slänga i mig lite mat och sedan köra till stallet. Vet inte riktigt hur det blir det ridningen, har fått ett inflammerat område högst upp på insidan låret typ. Precis där sittbenet trycker mot sadeln, gör riktigt ont! Trodde nästan jag skulle börja gråta igår när jag red, men tillslut domnade det bort. Är faktiskt lite rädd, det är nästan som en "böld" under huden :( Får väl kolla upp det om det inte blir bättre.

Hade ju egentligen tänkt köra galoppträning på travbanan idag, är hur bra som helst för Ladis. Men får som sagt se, det kanske gör mindre ont ifall jag rider barbacka med typ schabrak och padd under rumpan? Får testa! Men i så fall blir det inte galopp på travbanan, då kommer jag flyga av haha! Så då kanske det blir ett lugnt dressyrpass i paddocken :)

Nu börjar dessutom Ladis mage växa för säsongen, fasen
!

Så nu blir det bantningskollo för hela slanten!


En av hagarna som banan är anlagd runt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0