Trött!

Ni anar inte hur trött jag är... Först så sov jag för lite natten tills idag, för mycket tankar i huvudet. Idag var det jobb 8-16 och sedan direkt upp till stallet och plocka in Ladis.

Ridningen idag var en ganska kravlös *bli-av-med-energi* dag. Började på terrängbanan, men kände redan där att det var en "dålig Ladis-dag" = trippig och tittig. Kände att mitt tålamod inte skulle räcka till idag, så hon fick jogga lite på terrängbanan, jobba några varv i trav i paddocken och sedan galoppera av sig lite på travbanan innan vi hängde med ett annat ekipage på en klättrings-/skogsrunda. Sedan på tillbakavägen rejsade vi lite med dom på travbanan igen innan jag hoppade av och ledde henne ca en kvart.

Så med andra ord, en ganska kravlös ridsväng som ändå tog ungefär två timmar! Det behövde Ladis, hon var jätteavslappnad sen haha :)

Nu ska jag duscha och äta innan jag laddar upp några bilder för att sedan kolla första semifinalen på Eurovision!
Återigen, kommer inte vara världens mest engagerade uppdatering denna veckan tyvärr :)


En bit av travbanan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0